سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به کدامین گناه؟

 

               با سلام حضور همراهان وبلاگ کشکول، همانطوری که اطلاع دارید در روزهای پایانی سال 84 جاده زابل به زاهدان توسط گروهی اشرار مسلح از خدا بیخبر بسته شده و پس از پیاده کردن سرنشینان، مردها و جوانان بیگناه را در جلوی چشم زنها و بچه ها به رگبار گلوله بسته و کربلائی دیگر برای زابل ایجاد میکنند که منطقه وقوع جنایت به نینوای سیستان معروف میگردد و در این حادثه 23 تن از مردم بیگناه را شهید،تعدادی را زخمی و تعدادی را به گروگان میبرند و به همین دلیل وبلاگ کشکول ضمن  عرض تسلیت به محضر امت حزب ا.. و همیشه در صحنه استان، انتظارات و خواسته های مردم را جهت آگاهی مسئولان و خوانندگان محترم در این وبلاگ درج کرده و قضاوت را بر عهده خوانندگان می گذارد :                                                                                    

              بار دیگر دست پلید کور دلان از خدا بی خبر به خون 23 تن از انسانهای پاک و شریف آلوده شد، که جرمی جز مسلمان بودن نداشتند .

               یقین داریم اینگونه تحرکات ضد انسانی که فقط و فقط برای رضایت خاطر آمریکا و عوامل استکبار انجام میشود در آستانه اربعین حسینی (ع) داغ سنگینی بر دلهای سوختۀ مردم شریف سیستان بر جای نهاد .

               متاسفانه از آستانه سال نو به این سو شاهد شرارتها و جنایات عوامل استکبار به قصد ایجاد تفرقه و نا امنی در بین مردم استان هستیم .

               آحاد مردم استان سیستان و بلوچستان، جنایات و شرارتهای اخیر شهرستان زاهدان ، شهادت 23 نفر در جاده زابل به زاهدان، نا امنی های شهرستان ایرانشهر و نیکشهر را محکوم کرده ،از مسئولین محترم خواستار پیگیری و برخورد قاطعانه با عوامل ایجاد نا امنی هستند و اعلام می دارند :

 

     1-   استان س و ب در طول سالیان متمادی قبل از انقلاب به اندازه کافی در اذهان همۀ مردم ایران شناخته شده است و یقین داریم نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول سالهای پس از انقلاب از تمام توان خود در جهت رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و علمی استان از هیچ تلاشی مضایقه نکرده است ، و در راس آن ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر احمدی نژاد و هیئت محترم دولت، شأن و جایگاه ویژه ای برای مردم شریف استان قائل هستند و در سفر اخیر به استان ارادت و دلسوزی خود را نشان دادند، اما قطعاً حرکت های اخیر که جز آب به آسیاب دشمن ریختن نیست باعث کندی روند رشد و توسعه استان خواهد شد و سایه شوم فقر و محرومیت را هم چنان بر سر ما مردم استان باقی نگه خواهد داشت .

 

2- از نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج آقای سلیمانی تقاضا داریم: پی گیری مسائل اخیر استان را در اولویت اول برنامه های خود قرار داده و به صورت ویژه  از مقامات عالی کشور جهت کمک و پشتیبانی به مسئولین و مدیران محترم استان در جهت ریشه کن کردن شرارتهای اخیر اقدامات لازم را مبذول فرمایند .

 

3- از تلاش نمایندگان محترم مردم استان خصوصاً آقای دکتر شهریاری که در راستای تبیین حوادث اخیر مجدانه و مصرانه اقدامات لازم را مبذول داشته اند و نیز از سایر نمایندگان محترم انتظار داریم با همکاری و  همراهی بیشتر ، جلسات راهبردی را با اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و سایر ارگان های امنیتی کشور برگزار کرده و با حضور در استان از  روند اقدامات انجام شده مردم را آگاه سازند.

 

4- با توجه به حساسیت و شرایط خاص استان، و شرارات و نا امنی های مکرر در منطقه، و روند طی شده در محاکم قضائی ، و نیزحمایت ها و پشتیبانی های مستمری که مردم شهید پرور استان در طول سالیان متمادی از دستگاه قضائی داشته اند، مردم انتظار برخورد قاطعانه مسئولین قضائی  را در دفاع از حریم خود با عوامل و عناصر شرارت دارند.

 

5- با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال 85 بنام مبارک پیامبر اعظم(ص)،از روحانیت معزز استان اعم از شیعه و سنی ، آحاد مردم گرانقدر استان تقاضا داریم نسبت به ادای رسالت خطیری که می تواند به تحکیم وحدت و تجلی اسلام ناب محمدی (ص) بینجامد ، تلاش مضاعفی را در جهت تنویر افکار عمومی و خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی بکار گیرند .

 

6- با تشکر از تلاشهای مجدانه استاندار محترم استان سیستان و بلوچستان، از ایشان مصرانه خواستاریم ضمن حمایت و پشتیبانی کامل از سازمانها و نهادهای مسئول در تامین امنیت و آسایش مردم ، شرارتهای اخیر را به صورت جدی پیگیر و به مردم شریف استان گزارش دهند .

 

7 – ضمن تقدیر و تشکر از روند اقدامات جدی و گسترده مسئولین امنیتی ، انتظامی و نهادهای ذیربط ، استدعا دارد نظر به اینکه در حادثه اسف بار 25/12/84 جاده مواصلاتی زابل به زاهدان تعدادی از مردم بیگناه منطقه به گروگان گرفته شده و هم اکنون در کشور پاکستان نگهداری میشوند،از وزرای محترم کشور،اطلاعات و امور خارجه مصرانه خواستاریم، از طریق مجامع علمی و امنیتی کشور دوست و همسایه پیگیری جدی بعمل آورند.

 

         در پایان ضمن تقدیر و تشکر از جناب حضرت حجه الاسلام والمسلمین پور محمدی وزیر محترم کشور که در مراسم تشیع پیکر شهداء و ابراز همدردی با خانواده معظم آنان در منطقه حضور یافتند، استدعا داریم ، به جهت حفظ آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تأمین امنیت و آسایش مردم، و با توجه به مشکلات خاص منطقه و حساسیت مرزهای شرقی کشور تقویت و تجهیز نیروها ی نظامی ، انتظامی و امنیتی استان را در اولویت اول برنامه های خویش قرار دهند.

 

 

 

 

 

 

 


» نظر

انتخابات ریاست جمهوری ایران

 

با سلام

 

برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در 27 خرداد ماه 1384 را از یاد نبریم.

انتخاب فردی با کفایت، شجاع و با اخلاص، با نشاط، دارای روح مردمی، مؤمن به مردم و نیروی مردم، معتقد به حق مردم، مومن به ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی در گرو همبستگی و مشارکت ملت ایران می باشد.

برگزیدن فردی مدیر و مدبر و کارامد که بتواند مجری خوبی برای برنامه چهارم توسعه و اجرای سند چشم انداز بیست ساله نظام باشد.

حضور پرشور و حداکثری و انتخاب با درایت مردم و تعداد آراء بیشتر به منتخب پشتوانه ای برای اجرای برنامه ها با پشتوانه مردمی می باشد.

    به امید خلق حماسه ای دیگر از ملت همیشه در صحنه ایران


» نظر